NVIDIA Studio – nowe funkcje platformy NVIDIA Omniverse

Listopadowe wydanie sterownika NVIDIA Studio z obsługą nowych funkcji platformy NVIDIA Omniverse. Ponadto zapowiedziano nową odsłonę promocji związanej z usługą Adobe Creative Cloud.

NVIDIA Studio

Firma NVIDIA wydała najnowszy sterownik Studio, zoptymalizowany dla wielu aplikacji wykorzystywanych przez twórców, w tym elementów platformy Omniverse ogłoszonych w tym tygodniu podczas konferencji GTC. Ponadto zapowiedziano nową odsłonę promocji związanej z usługą Adobe Creative Cloud.

 

Nowe funkcje platformy Omniverse to między innymi Omniverse VR, Remote, Showroom, a także Omniverse Connectors, przygotowane głównie z myślą o artystach tworzących grafikę 3D.

Test Sennheiser HD 250BT – zapewniają ekscytujące doznania dźwiękowe

Dodatkowe korzyści wynikające z zastosowania nowych sterowników to znaczna oszczędność czasu podczas korzystania między innymi z NVIDIA Texture Tools, Twinmotion 2022.1, OctaneRender 2021.1, V-Ray 5 czy Houdini 19, dzięki wykorzystaniu akceleracji kart graficznych.

Kolejną ważną informacją przekazaną twórcom podczas konferencji GTC jest pełna dostępność platformy Omniverse Enterprise. Ekosystem Omniverse staje się dostępny dla większej liczby projektantów, inżynierów i profesjonalistów z branży kreatywnej.

W trakcie GTC poinformowano również, że firma Logitech zintegrowała popularną funkcję usuwania szumów NVIDIA Broadcast w swoim oprogramowaniu dołączanym do zestawów słuchawkowych i mikrofonów klasy premium.

Test OPPO Enco Free2 – redukcja szumów dostosowana do potrzeb

Zapowiedziano także nową odsłonę promocji związanej z Adobe Creative Cloud, która wystartuje 12 listopada na obu kontynentach amerykańskich, a 16 listopada w wybranych krajach Azji i Europy, w tym w Polsce. Nabywcy wybranych laptopów lub komputerów stacjonarnych z serii NVIDIA Studio otrzymają trzymiesięczną subskrypcję tej usługi (o wartości 1174,74 zł). Dotyczy to zarówno nowych, jak i dotychczasowych abonentów Adobe Creative Cloud.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w artykule na stronie: https://blogs.nvidia.com/blog/2021/11/10/studio-gtc/

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: